wtorek, 10 listopada 2015

W zasadzie nie wiem czy to dobrze

Życie

Nastanie noc,
a potem dzień.

Albo nie.

***

Jak żyć i umierać

Boję się, tak bardzo się boję.
Bo nie wiem, czy nie umrę
ze strachu.

***

Rozłąka

Usiadłam na fotelu bujanym,
lekko się kołysząc zapaliłam fajkę.
Założyłam gumową rękawicę
i przy użyciu nożyczek zaczęłam odcinać.
Ciach! Odcięłam Facebook.
Ciach! Odcięłam Whatsapp.
Ciach! Odcięłam Snanpchat.
Ciach! Odcięłam Gmail.
Ciach! Wikipedia. Ciach! Google.
Następnie odpięłam wi-fi.
A potem odłączyłam od siebie telefon.

Wtem ktoś zapukał do drzwi.
Co się z tobą stało? - zapytała.
Nic. Mnie już po prostu nie ma.
I przestałam oddychać.

***

Widziałam dzisiaj w krakowskiej mężczyznę, który ubierał kosz na śmieci w swoją kurtkę. Ludzie są  jednak lepsi, niż nam się wydaje.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz